Науково-методична діяльність

В минулий атестаційний період працював над методичною проблемою «Формування освітньо – розвиваючого середовища під час викладання спеціальних дисциплін на основі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій». Маю достатній досвід організації навчального процесу на основі інформаційно- комунікаційних технологій.
Мною розроблені та постійно використовуються такі засоби навчання:
Електронний посібник «Історія машинобудування»
Електронний посібник «Будова двигуна внутрішнього згорання»
Навчальні кейси з предмету «Трактори»
Цикл уроків для дистанційної форми навчання
Володію сучасними методиками навчання, активно застосовую їх під час викладання предметів:
● проблемне навчання;
● метод проектів;
● метод аналізу конкретних ситуацій;
● інтерактивні методики.
З 2009 по 2012  рік був членом виконавчої ради експериментального майданчика інституту ПТО НАПН України з теми: « Використання кейс-метода у професійно-теоретичній підготовці кваліфікованих робітників у ПТНЗ сільськогосподарського спрямування. Є автором навчальних міні-кейсів з предмету трактори.   
         В 2011 році підготував збірник технічних характеристик сучасних тракторів і автомобілів.
В 2012 році був розробником та впроваджував уроки для дистанційної форми навчання та інтегровані уроки.
         В 2013 році створений електронний посібник «Історія машинобудування».
         В 2014 році створив електронний посібник з предмету: «Будова вантажного автомобіля» який допомагає викладати навчальний матеріал за допомогою мультимедіа. 
З 2014 року очолюю творчу групу викладачів та майстрів виробничого навчання з розробки електронних засобів навчання для професійної підготовки.
Відповідно до плану щороку проводжу відкриті та експериментальні уроки з використанням ІКТ: у 2011-2012 н.р. урок «Кривошипно-шатунний механізм»; у 2013-2014 н.р. урок «Система охолодження двигунів внутрішнього згорання».
2014-2015 н.р. інтегрований урок «Будова двигунів внутрішнього згорання».
Постійно відвідую відкриті й звичайні уроки інших викладачів з метою запозичення досвіду викладання колег.
Являюсь активним учасником всіх форм методичної роботи училища. Виступаю з доповідями на засіданнях педагогічної ради («Корпоративна культура та корпоративні міфи», «Компетентнісний підхід до оцінювання навчальних досягнень учнів»), нарадах методичних комісій («Компетентнісний підхід – основа Нового Держстандарту базової та повної загальної середньої освіти», «Крок за кроком до професійної компетентності викладача») та педагогічних читаннях («Основні типи сучасного уроку»).

Активно працюю над поліпшенням навчально-матеріальної бази: постійно поповнюю бібліотеку кабінету новою навчально-методичною літературою, створив інформаційний стенд для учнів, підготував ілюстративний та дидактичний матеріал до предмету трактори та будова вантажного автомобіля.  Разом з групою 132-ТМ-13, в якій є класним керівником, працюю над відновленням картингів для гуртка який я очолюю.